Alla inlägg under oktober 2011

Av Julia Öberg - 11 oktober 2011 15:55

Hej en förfärlig händelse har hänt. Mitt käraste marsvin Humle dog i lördags men jag har fortfarande Dumle kvar men man blir ju ändå ledsen , för det var MITT marsvin som dog och jag sov hos min kompis Ewa då och jag drömde att Dumle dog och blev sen en ljusbrun kanin typ , det var jätte konstigt. Och jag har en video på min mobbe där jag filmar vart hon ligger och hur hennes grav ser ut ;)

När jag och Ewa gick hem till mej höll mamma på att klippa Dumles klor som hon nte har gjort på LÄNGE. Men som alla djur och människor så dör man alltid och det är nget man kan ändra på för alla måste dö nån gång ju men nu vill jag  nte prata mer om det även om det var jag som började så hejdå mina Jullan99-bloggare =3

Av Julia Öberg - 5 oktober 2011 15:33

Hej och förlåt om jag nte har varit inne på min blogg på typ en evighet men det är bara för att jag har haft skit mycket läxor som jag måste göra klart typ den här veckan och för att min farsa = pappa fyller 43 år idag och vi ska firra honom på lördag och då måste vi städa och allt efter som pappa har en STOR SLÄKT!!!!!!!!!!

Därför har jag nte varit inne ba så ni vet hihi

Skoja fast ändå nte och tycker nog att jag är konstig men det skiter jag fullständigt i för det räcker med att jag varit mobbad en gång och det får nte hända igen så tro nte att du är coolare än mej som du kanske är helst nte och mobbar du mej får du en fett smäll av min hand och fot jag har gjort det förut så jag vet vad jag gör så :P

Presentation


Julia den snälla

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards